АНТОЛОГИЈА СРПСКЕ ПОЕЗИЈЕ ЗА ДЕЦУ – Душан Радовић

ПРЕПОРУКА ЗА ЧИТАЊЕ

Твоја наставница

🙂

Ако волиш песме, и то песме за децу, на правом си месту.

Сваког јутра, док се туширам,
ја помало и фантазирам,
свој прави живот ескивирам
па неки много лепши бирам:
живот у коме лепо свирам
или ракетом пилотирам
или у послу профитирам
или паметно медитирам
или се страшно луксузирам
или с десетком дипломирам
или армијом командирам
или филмове вешто режирам
или тигрове хладно дресирам
или боксере нокаутирам
или прваке у шаху матирам
или по свету свуда спацирам
или све цуре жустро шармирам…
И тако стално себе фолирам
свакога јутра, док се туширам.

♣    ♣    ♣    ♣    ♣

Док неко пије
– ја ПИЈУЦКАМ.

Док неко гризе
– ја само ГРИЦКАМ.

Док неко глође
– ја само ГЛОЦКАМ.

Док неко боде
– ја само БОЦКАМ.

Док неко пева
– ја ПЕВУЦКАМ.

Док неко дрема
– ја ДРЕМУЦКАМ.

Док неко ради
– ја РАДУЦКАМ…

И тако мало, ситно…

View original post 856 more words

Оставите одговор

